DISTANCES LĪGUMS


1. Līguma priekšmets: 

1.1. PĀRDEVĒJS - SIA Good Karma turpmāk tekstā LAIMA JEWELRY, reģistrācijas numurs 40203288114, juridiskā adrese Sēļu iela 22/5, Mārupe, LV2167, faktiskā adrese Lielirbes iela 1, B307, Rīga, LV1046, elektroniskā pasta adrese: [email protected] 

1.2. PIRCĒJS - fiziska vai juridiska persona, kura vēlas iegādāties preci no LAIMA JEWELRY mājas lapas www.laima-jewelry.lv. 

1.3. PRECE - produkts, kas tiek tirgots LAIMA JEWELRY mājas lapā www.laima-jewelry.lv. 

1.4. CENA - Preces vērtība, kas noteikta pamatojoties uz preces vērtību tirgū vai pēc Pārdevēja novērtējuma. LAIMA JEWELRY nav PVN maksātājs, līdz ar to precei netiek piemērots PVN. 

LAIMA JEWELRY pēc saviem ieskatiem var noteikt Precēm atlaides, akcijas un izpārdošanas cenas, kas ir aktuālas tik ilgi, kamēr šīs Preces cenas ir norādītas LAIMA JEWELRY mājas lapā. 

Pirkuma brīdī spēkā ir esoša cena, kas norādīta uzņēmuma mājas lapā un tā nav apstrīdama. 

 2. Preču piegāde

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta. 

Veicot preču pasūtīšanu Pircējs piekrīt apmaksāt savu pasūtījumu. 

Noformējot savu pasūtījumu Pircējs izvēlas sev ērtāko sūtījuma saņemšanas veidu un vietu saskaņā ar sūtījuma nodrošinātāju parametriem. 

LAIMA JEWELRY savā mājaslapā www.laima-jewelry.lv piedāvā Pircējiem izvēlēties starp diviem sūtījuma nodrošinātājiem: 

Omniva un DPD pārvadātājiem. 

Lai nodrošinātu Pircēja pasūtījuma piegādi LAIMA JEWELRY nodod Pircēja datus (Pircēja vārds, uzvārds, izvēlētā piegādes adrese, telefona numurs, elektroniskā pasta adrese) Pircēja izvēlētajam sūtījuma piegādātājam, lai tas nodrošinātu sūtījuma piegādi. 

Pārdevējs nodrošina preču piegādi 10 darba dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci. 


2.1. Preču piegāde ir par papildus samaksu, kuru Pircējs apņemas samaksāt papildus Preces vērtībai. 

Preču piegādes maksa tiek norādīta pirkuma formēšanas brīdī un tā ir atkarīga notā, kādu piegādes veidu izvēlēsies Pircējs.

3. APMAKSAS KĀRTĪBA

LAIMA JEWELRY pieņem maksājumus tikai neskaidras naudas veidā caur internetbanku vai ar bankas pārskaitījumu. 

Pircējs izdarot pasūtījumu piekrīt to apmaksāt uzreiz, izņemot gadījumus, kad Pircējs vēlas veikt pārskaitījumu no sava bankas konta. Tad Pircējs ar LAIMA JEWELRY sazinās ar elektroniskā pasta starpniecību sūtot pieprasījumu uz adresi [email protected] ar izvēlētajiem produktiem. 

Ja Pircējs vēlas savu pirkumu apmaksāt Pirkšanas brīdī, tas automātiski tiks novirzīts tālāk uz linku, kas Pircējam ļaus veikt samaksu par Pirkumu ar savas internetbankas starpniecību. Šo maksājumu drošu platformu nodrošina OmnivaCheckout jeb Maksekeskus AS. 


4. GARANTIJA

Tā kā sudraba izstrādājumi ir smalki, ar savu individuālu dizainu un savu specifiku,LAIMA JEWELRY nepiedāvā savām Precēm garantiju. 

Pircējs pats ir atbildīgs par rotaslietu kalpošanas ilgstpēju. LAIMA JEWELRY dod saviem Pircējiem rekomendācijas, kā pareizi rūpēties par sudraba izstrādājumiem ,tos pareizi nēsājot un kopjot /lietosanas-ieteikumi/

Atgādinājums par Pircēja Likumisko garantiju: 

Atgādinām, ka 24 mēnešu laikā no Preces piegādes dienas, Patērētājam ir likumā noteiktas tiesības pieteikt Pārdevējam prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci. 


5. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam uz elektronisko adresi pēc Pircēja pieprasījuma. Pircējs Atteikuma veidlapu var pieprasīt rakstiski rakstot uz elektronisko adresi: [email protected] 14 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas brīža. 

Ja Pircējs vēršas pie Pārdevēja ar atteikuma lūgumu vēlāk kā 14 dienas no pirkuma saņemšanas brīža, Pārdevējam ir tiesības Pircējam atteikt Pircēja atteikuma tiesības. 

Pircēja pienākums ir 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas aizpildīšanas un nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam tādā stāvoklī, kādā pircējs Preci saņēma ar Preces iepakojuma materiālu. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • prece ir bojāta Pircēja rīcības dēļ;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma. 

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Patērētājs nav tiesīgs lietot Preci vairāk kā nepieciešams, lai pārbaudītu tās atbilstību.

Pārdevējs var aizkavēt Preces atmaksu, ja Pircējs nav nosūtījis atpakaļ Pārdevējam Atteikuma veidlapu vai citu pieprasītu informāciju. Pārdevējs var aizkavēt Preces atmaksu līdz brīdim, kamēr Prece nonāks atpakaļ pie Pārdevēja. 

Pārdevējs Preces atmaksu veiks uz Pircēja norādītu bankas kontu. Pārdevējs pircējam atmaksās tikai Preces vērtību, kāda tā bija preces pasūtīšanas brīdī. 


6. ĀRPUSTIESAS STRĪDU RISINĀŠANA

Sūdzību par pakalpojumu lūdzam iesniegt elektroniski nosūtot sūdzību/ pretenziju uz elektronisko adresi [email protected] vai rakstveidā uz adresi Sēļu iela 22/5, Mārupe, LV2167. 

Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā/ pretenzijā norādīto saziņas adresi. 

Ja sūdzība/ pretenzija tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot rakstveida iesniegumu Pārdevējam par ārpustiesas strīdu risināšanu, norādot: 

  • vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
  • iesnieguma iesniegšanas datumu;
  • strīda būtību, prasījumus un tā pamatojumu. 


Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinājumiem:

https://www.ptac.gov.lv/lv/stridu-risinasanas-process

https://registri.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

Tiešsaistes strīdu risināšanas platforma: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV

0